jueves, 17 de marzo de 2011

El meu món

A dir veritat jo ja havia tingut experiències amb la publicació d'imatges en internet i la reflexió sobre aquestes en www.fotolog.com/luxieta_24. Però el coneixement del funcionament d'aquest programa m'ha sorprés especialment. Ha fet renàixer en mi la meva afició per les fotografies i el fer renàixer tots els records que comporten.
El programa flickr ens obri d'una forma diferent el coneixement sobre la vida i aficions de milers de persones. Ha segut prou fàcil el treballamb aquest. L'únic que m'ha resultat dificultós ha segut resumir la meva vida en escases deu imatges. Malgrat que m'haservit per adonar-me del que realment em plena i em provoca admiració, Hi han moltes coses més en la meva vida, com és el meu dessig per poder ser docent, el meu amor per la pintura i la resta d'amics i familiars dels que no he parlat amb les imatges.
Aquesta petita presentació m'ha fet reflexionar sobre allò que estimo i que sovint amb tota la feina de la universitat oblido.

Lucia Navarro Vicente.

No hay comentarios:

Publicar un comentario